Ki - Kicsoda



Balogh Zoltán

1975. október 8-án született Békésen. A Budapesti Műszaki Egyetem Közlekedésmérnöki Karán szerzett okl. Közlekedésmérnöki diplomát, 2000. júniusában. Ezt követően Webprogramozóként helyezkedett el a Cyber Mind Technologies Kft-nél. 2001. szeptemberében a Műszaki Egyetem Közlekedésüzemi Tanszékének levelezős doktorandusz hallgatója. A Darabárus raktárak készletezési problémájával foglalkozik a B2C elektronikus kereskedelemben. Jelenleg a Westel Mobil Részvénytársaságnál dolgozik, mint fejlesztőmérnök.


Dr. Bányai Tamás

egyetemi docens, Ph.D. 1968. december 9-én született Debrecenben. 1987-ben érettségizett a debreceni Mechwart András Gépipari Szakközépiskolában. 1993-ban szerzett gépészmérnöki oklevelet a Miskolci Egyetem Gépészmérnöki Karának ipari anyagmozgató szakán. 1993-tól egyetemi tanársegéd, 1998-tól egyetemi adjunktus, 2001-től egyetemi docens a Miskolci Egyetem Anyagmozgatási és Logisztikai Tanszékén. Ph.D. tudományos fokozatát 1999-ben szerezte. Szakterületei: anyagmozgató rendszerek tervezése és irányítása, Petri-háló szimuláció, anyagáramlási rendszerek optimálása, termeléstervezés és termelésirányítás logisztikai vonatkozásai. Eddig több mint 50 publikációja jelent meg.


Dr. Bányainé dr. Tóth Ágota

egyetemi docens, PhD. 1970. május 30-án született Miskolcon. 1988-ban érettségizett a miskolci Kilián György Gimnáziumban. 1993-ban szerzett gépész-mérnöki oklevelet a Miskolci Egyetem Gépészmérnöki Karának ipari anyagmozgató szakán. 1993 és 1996 között PhD. hallgató a Miskolci Egyetem Gépészmérnöki Karán. 1996-tól egyetemi tanársegédként, 1998-től egyetemi adjunktusként, 2001-től egyetemi docensként az Anyagmozgatási és Logisztikai Tanszék oktatója. PhD. tudományos fokozatát 1999-ben szerezte. Szakterületei: beszerzési és termelési logisztika, virtuális vállalat elméleti vonatkozásai, e-business logisztikai kérdéseinek vizsgálata. 1999-ben megkapta a Magyar Tudományos Akadémia Miskolci Területi Bizottságának tudományos díját. Eddig több mint 50 publikációja jelent meg.


Bíró Koppány Ajtony

Tanulmányok:
1991-1996-ban a Gödöllői Agrártudományi Egyetemen, a Gépészmérnöki Kar, Környezettechnikai szakirány.
1995-ben Felsőfokú Logisztikai Oklevél.
1993-1996-ban a GATE Tanárképző Intézetben Mérnöktanári Oklevél.
1996-ban BME Mérnöktovábbképző Intézet "A projektmenedzsment vezetőknek" tanfolyam elvégzése.
Egyéb:
Német nyelvtudás
Román nyelvből társalgási szintű ismeret
Munkatapasztalatok:
1990-től a MÁV Rt alkalmazásában,
1991-től fizetés nélküli szabadságon a GATE Gépészmérnöki Karának hallgatója,
1996. szeptember MÁV Rt. Logisztikai Főosztály - műszaki logisztikai menedzser.
1998-tól "logisztika" tantárgy oktatása a "Baross Gábor Oktatási Központban" és más tanintézetekben � folyamatosan napjainkban is,
1999-től a Közlekedéstudományi Egyesület Budapesti Logisztikai Szakcsoportjának elnöke,
2000. januártól a Székesfehérvári Logisztikai Szolgáltató Központ - ügyvezető igazgató.
2002-től a Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetségének elnökségi tagja,
2003-ban részvétel a Közép-Dunántúli Régió hulladék hasznosítási rendszerének logisztikai kidolgozása.


Boda Kálmán

Magyar Posta Rt.-nél Belső Piactéri projekt vezetője. A Postánál korábban az elektronikus kereskedelmi vállalkozások logisztikai kiszolgálásának tervezésében vállalt aktív szerepet, ezt megelőzően a Kühne & Nagel logisztikai szolgáltatónál a raktárbázis irányításában vállalt aktív szerepet. A szerző a Budapesti Műszaki Egyetem Közlekedésmérnöki karán szerzett diplomát logisztikai szakirányon. Szakmai tanulmányok keretében foglalkozott az SAP és az Oracle logisztikai moduljaival.


Borbély György

okleveles villamosmérnök BME (1972) közgazdasági szakokleveles mérnök PSZF (1995). Foglalkozott műszaki rendszerek számítógépes modellezésével és tanított a Pollack Mihály Műszaki Főiskolán. 1982-86 között Szíriában, mérnöki és üzleti tanácsadó Majd a Corvinbank területi igazgatójaként cég és projektfinanszírozással foglalkozott. Számos szoftver (Argosz, Libra, Scala) bevezetését menedzselte cégek egész soránál. A DATAPLEX-et megelőzően az IBM engagement managereként outsourcing projektek előkészítésén dolgozott. Jelenleg a DATAPLEX ügyfélkapcsolati igazgatójaként informatikai rendszerek bevezetését és támogatását szervezi kolokációs környezetben.


Bóna Krisztián

1977. október 6-án született Budapesten. A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Közlekedésmérnöki Karán, ipari és szállítási logisztika szakirányon 2002. júliusában okl. közlekedésmérnöki diplomát szerzett. 2001-2002-ig a Richter Gedeon Vegyészeti Gyár Rt. mérnök gyakornoka, majd 2002-től a Heller Farkas Főiskolán főiskolai tanársegéd. Jelenleg a BME Közlekedésüzemi Tanszékén dolgozik egyetemi tanársegédi munkakörben. Fő kutatási területei a szimulációs technikák felhasználása a készletgazdálkodásban, valamint a készletezési folyamatok költség és megbízhatósági optimalizálása.


Dr. Csaba Attila

Gazdasági és Közlekedési Minisztérium közlekedési logisztikai szaktanácsadója.
1978. október 1. KPM főelőadó, csoportvezető, osztályvezető-helyettes, GKM vezető főtanácsos, Közlekedéspolitikai főosztály logisztikai vezető 2003. július 15-ig.
1976. július 2. Közúti Közlekedési Tudományos Kutatóintézet tudományos munkatárs áruszállítási rendszerek korszerűsítése.
1971. Pest Megyei Kishajózási és Jav. Váll. főmérnöke
1969. BKV Hajózási Üzemág főmérnöke
1966. MÁV Anyagvizsgáló Főnökség átvevő mérnök
1965. MAHART (KPM Hajózási főosztály) hajóüzem-biztonsági osztály mérnök
1964. BM Hajózási Alosztály központi műszaki tiszt
1960. MAHART tengerész géptiszt,

Tanulmányok, végzettség, tudományos munkásság:
1955 Békéscsabai Vízműépítő Technikum, technikusi oklevél
1960 ÉKME, közlekedési üzemmérnök, diploma
1963-tól BME, külső óraadó
1975 BME közlekedési gazdasági mérnök diploma
1978 műszaki doktor
1992 BME címzetes egyetemi docens
Közlekedéstudományi Egyesület, MLE, a ROSZ és az MLSZKSZ tagja
Szakmai kitüntetés:
1985 Anyagmozgatás és csomagolás fejlesztéséért METESZ emlékérem
1989-ben KTE Jáki József Díj,
1993-ban a szegedi Ro-La terminál menedzseléséért Közlekedésért Emlékérem.
2000-ben a logisztikai központok fejlesztéséért Baross Gábor díj.
2003-ban KTE Széchenyi Emlékplakett
2003-ban Magyar Köztársasági Arany Érdemkereszt


Dr. Cselényi József

Csonka Endre

Okleveles mezőgazdasági gépész szakmérnök (1983, 1987). A magyar és az amerikai nagyüzemi mezőgazdaságban szerzett üzemeltetési gyakorlatot, majd angol tulajdonban lévő targonca gyárat irányít Budapesten. 1992 óta építette és vezette TNT Logisztikai szolgáltató vállalatát. 2001-től az ÁTI Depo Rt. Vezérigazgatója. Az MLE alapító tagja.


Duma László

TANULMÁNYOK: Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Közlekedésgazdasági Tanszék PhD-tanulmányok, 6 szemeszter, 1997-2000. Kutatási téma: A logisztika, szállítási teljesítmények értékelésének metodológiája. Végzettség: Abszolutórium Budapesti Műszaki Egyetem, Közlekedésmérnöki Kar, Közlekedéstechnikai (rendszerszervezés) szak, Logisztika és szállítmányozás szubmodul, 10 szemeszter. Végzettség: okleveles közlekedésmérnök (MSc), 1997.

MUNKAHELYEK: ügyvezető Magyar Logisztikai Egyesület, 2002-tudományos munkatárs (hazai és nemzetközi kutatás, oktatás) Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem, E-business Kutatóközpont, 2001-ügyvezető igazgató, vezető tanácsadó Menedzsment Fórum Informatikai Kft. 2000-2002., www.menedzsmentforum.hu internetes tudás-menedzsment és üzleti piactér, logisztikai, informatikai, vezetési és szervezetfejlesztési tanácsadás. Tanársegéd (oktatás, projekt tanácsadás) Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Közlekedésgazdasági Tanszék, 1999-2000. tanácsadó (minőségbiztosítási és vállalatirányítási rendszerek, logisztika) Re-Consult Vezetési Tanácsadó és Képző Kft. Budapest, 1998 -2000. szállításvezető (nemzetközi szállítmányozás) Remete Inter Trans Kft. 1995-1997.


Fenyves Júlia

ügyvezető igazgató az 1991-ben alapított Top Point Információs és Marketing Kft. résztulajdonosa.
Mérnök (1978), szervező, (1982) marketing kommunikációs üzemgazdász (1995).
Több mint tíz évig szervezési tanácsadóként tevékenykedett és itt szerzett iparvállalati gyakorlatot.
Az üzleti-, ipari marketing, az információ-szolgáltatás, konferencia szervezés és kiállítás szervezés területére szakosodott. A cégük nevéhez fűződik többek között a Qualy-Con és más minőségügyi kiállítások, a Logi-Tech Logisztika a Gyakorlatban, a Me-Test Mérés és Vizsgálat, a Contact Beszállítóipari, a Szerszámvilág Ipari Kéziszerszám és Kisgép szakkiállítások létrehozása és szervezése. Az EOQ Magyar Nemzeti Bizottsága megbízásából a 44. Kongresszus nagysikerű nemzetközi minőségügyi kiállítását szervezték. Marketing munkája során számos partnerük kiállítási megjelenését menedzseli és végez tanácsadói munkát.
Sikeres szakmai információs katalógussorozat és a www.toppoint.hu portál egyik szervezője. (Top Regiszter 2004) Egyik kedvenc szakmai területe a logisztika marketing támogatása. Több PR cikk és riport szerzője.


Francsovics Anna

A Budapesti Műszaki Főiskola Keleti Károly Gazdasági Főiskolai Kar oktatási főigazgató-helyettese, főiskolai docens. Oktatási tevékenysége kontrolling, vállalkozások megismerésének módszerei, költség és elemzés, operációkutatás és döntéselmélet, vállalati rendszer és gazdaságtan, iparvállalati gazdaságtan, ipari üzemgazdaságtan, szervezési ismeretek, érvelés és tárgyalástechnika, marketing tantárgyak.
Kutatási tevékenysége anyag- és készletgazdálkodás, értékelemzés, érdekeltségi, rendszerek kialakítása, költséggazdálkodás, kontrolling területei.
Publikációs tevékenysége szakkönyvek, főiskolai jegyzetek, tudományos cikkek és konferencia előadásokra terjed ki. Fontosabb publikációinak száma: 50.
Tanácsadói tevékenysége elsősorban nagyvállalatokra és non - profit szervezetekre terjed ki.


Hartványi Tamás

1968-ban született Győrben. A Budapesti Műszaki Egyetem Közlekedésmérnöki Karán szerzett diplomát 1992-ben. 1995-ben mérnök-tanári, 1997-ben szakmérnöki oklevelet kapott a Drezdai Műszaki Egyetemen. PhD értekezését a logisztikai központok szervezésének témakörében írta, és 2001-ben védte meg. A Széchenyi István Egyetemen tanít, a Relevator Logisztikai, Informatikai és Vezetői Tanácsadó Kft. ügyvezetője. Kutatási területe a logisztikai rendszerek, különösen a szolgáltató központok szervezése, raktári technológiák, logisztikai információs rendszerek.
Számos szakmai egyesület tagja, több hazai és külföldi szakcikk és szakkönyv szerzője.


Hogyar András

Tanulmányok:
1996-2001 Veszprémi Egyetem Mérnöki Kar Műszaki Informatika és Villamosmérnöki Önálló Intézet - műszaki informatika szak
1998-2001 Veszprémi Egyetem Mérnöki Kar Gazdálkodási Önálló Intézet - gazdálkodási szak
Munkahely:
2001-: InfoRatio Kft. Rendszerszervező - szoftverfejlesztő. Teherfuvarozási információs rendszer szervezése.


Dr.
Husti István

Illés Béla

Szakmai pályafutás:
MÁV Rt.-nél több vezetői beosztás, főleg szállításszervezési területen
1981-1983: a MÁV Rt. romániai külképviselője /Nemzetközi vasúti szállítmányozás/
2000. május 2-tól a MÁV INFORMATIKA Kft. Logisztikai üzleti egység igazgatója
Képzettségi adatok:
1974.: Közlekedési és Távközlési Műszaki Főiskola
1985.: PHARE vezetőképző
1993.: Transmark marketing menedzser kurzus (Anglia)
2002.: ECBS - hatékony menedzser képzés


Dr. Káposzta József

Dr. Káposzta József (1968) egyetemi tanulmányait a Gödöllői Agrártudományi Egyetem (MTK 1992, GTK 1995) karain végezte. Az MTA Agrárközgazdasági Szakbizottsága előtt 1998-ban védte kandidátusi értekezését közgazdaság-tudományokban. Kutatási területe az agrárgazdaság és a regionális gazdasági fejlesztések összefüggéseinek vizsgálatára, illetve a regionális politika területeire, a területi stratégiák kidolgozására terjed ki. Jelenleg a Szent István Egyetem tanszékvezető egyetemi docense. Tagja az MTA Regionális Tudományos Bizottságának és alapítója a Magyar Regionális Tudományos Társaságnak.


Prof. emeritus Dr. Knoll Imre

1922. szeptember 18.-án születtem Budapesten. Elemi-, majd középiskoláimat Bicskén és Budapesten végeztem. Sok emberséget, műveltséget köszönhetek a Tatai Piarista gimnázium tanárainak, így Öveges Józsefnek (!) a természettudományban, Bátky Miklósnak (sport), és Lukács Józsefnek (kultúra).

 1940-1944. december 09. Budapesti József Nádor Műszaki- és Gazdaságtudományi Egyetem.- Mérnök-közgazdász diplomám védése és "ünnepélyes" kiosztása, ágyúdörgés mellett az alagsorban!)
Példaképeim: Pattantyús Á. Géza ("anyagok" mozgása), a diákokat "megőrjítő", de őket nagyon kedvelő professzor és Heller Farkas, az értelmesen magyarázó, ma is elismert közgazdász.

 1945-1955. Eredményes gyakorlati évek az iparban (Ganz Hajó és Darugyár), 200 "fizikai" dolgozó együttműködő és emberi kapcsolatot teremtő főnökeként, illetve gyártervező/fejlesztő mérnökként, -Az ekkor szerzett tapasztalatokból kialakult szemléletem visz előre ma is!
1955-tól az Agrártudományi Egyetem (2000.-től: Szent István Egyetem) oktatója és kutatójaként dolgoztam, előbb adjunktusként, 1961.-től docensi-, majd 1982.-től egyetemi tanári rangban. Tudományos fokozataim: 1958: GATE mg-műszaki doktor, 1978. MTA mg.-műszaki tudományok kandidátusa, 1983: MTA mg.-műszaki tudományok doktora.
1993-tól mint (nyugdíjas) egyetemi tanár, MTA doktor, majd "emeritus professzor", a GATE-SZIE meghívott előadója, több kutatási projekt vezetője, a Doktori Iskola professzora, a Műszaki Menedzserképzés Tanácsának elnöke. A Heller Farkas Főiskola "Logisztika Szakirány" vezetője, több hazai felsőoktatási intézmény meghívott előadója (magyar, angol és német nyelven).

1972. Szakkönyv nívódíj a Mezőgazdasági Minisztertől
1983. Szakkönyv nívódíj a Művelődési Minisztertől
1992. GATE "Pro Universitate" emlékérme
1994. GATE "Pro Facultate" kitüntetése
1994. Budapesti Műszaki Egyetem arany oklevele
1997. Magyar Köztársasági Érdemrend Kiskeresztje
1997. Magyar Köztársaság Honvédelmi Miniszterétől a "Honvédelemért" I. osztályú érdemérem
2002. GATE (Szent István Egyetem) "Professor emeritus" kitüntető címe

 1972-től Országos Műszaki Fejlesztési Bizottság külső szakértője
1974-88. Anyagmozgatási és Csomagolási Intézet tudományos szaktanácsadója
1976-86. MTA Tudományos Minősítő Bizottság (TMB) tagja
1978-93. Magyar Agrártudományi Egyesület "Anyagmozgatási és Logisztikai Szakosztály" elnöke
1980-93. Tudományos Ismeretterjesztő Társulat "Műszaki Szakosztály" elnöke
1982-93. GATE, "AGROLOG" Kutatócsoport vezetője
1983-90. MTA Agrár-műszaki Bizottság tagja
1984-től European Logistics Association alapító és vezetőségi tagja
1984-től AGROLOG Kutatócsoport, mint "országos logisztikai szervezet" (az MLE
elődszervezete) alapító tagja és elnöke
1986-től Bundesvereinigung Logistik (Német Logisztikai Szövetség) tagja
1988-94. World Bank (Világbank) Logisztikai Tanácsadó Bizottság tagja
1988-tól BVL Österreich (Osztrák Logisztikai Szövetség) tagja
1990-től MTA Marketing Bizottság tagja
1990-től a (cégbejegyzett) Magyar Logisztikai Egyesület alapító tagja és 2003. május 28-ig elnöke, majd "tiszteletbeli elnöke"
1997-től MTA Logisztikai Albizottság alapítója és elnöke


Komáromi Nándor

Mezőgazdasági gépészmérnök (1978, GATE), programozó (1980, SZÁMOK), matematikai és számítástechnikai szakmérnök (1982, BME). Tudományos fokozatát közgazdaságtudományból szerzi. Jelenleg a Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Karának Marketing Intézetében a tanszékvezető egyetemi docens (Marketingkutatás Tanszék). Az egyetemen marketinghez kapcsolódó tárgyakon túl évek óta tanít marketing-logisztikát, illetve beszerzési menedzsmentet. A BGF Külkereskedelmi Főiskolai Karának docense, ahol többek között a logisztika és marketing tárgy előadója.


Kosztyán Zsolt

Tanulmányok:
1996-2001 Veszprémi Egyetem Mérnöki Kar Műszaki Informatika és Villamosmérnöki Önálló Intézet - műszaki informatika szak
1998-2001 Veszprémi Egyetem Mérnöki Kar Gazdálkodási Önálló Intézet - gazdálkodási szak
2000- Veszprémi Egyetem Mérnöki Kar Műszaki Informatika és Villamosmérnöki Önálló Intézet - villamosmérnöki szak

Kutatási területek:
Informatika: Multimédia, virtuális valóság alkalmazása térlátás fejlesztésében
Gazdálkodás: Optimális erőforrás tervezés, ütemezés alkalmazása projektmenedzsmentben, logisztikában


Mátyásföldi Imre

A főiskolai évek alatt ismerkedett meg közelebbről a logisztikával és az ahhoz kacsolódó tudományokkal. A LogControl programcsomag a fejlesztését irányító szakmai-elméleti csapatnak is alapító tagja volt. Első munkahelyén a fejlesztések mellett a csapatirányítás is feladata volt, ott tett szert projektvezetési, irányítási tapasztalatra, melyet jelenleg a LogControl Kft. ügyvezetőjeként kamatoztat. Szakmai kompetenciáját az elmúlt években lezajlott sikeres fejlesztési, valamint logisztikai kontrolling projektek támasztják alá, mellyel nagyban hozzájárult cége kitűnő referenciáinak megszerzéséhez.


Móricz Sándor

Móricz Sándor a Gödöllői Agrártudományi Egyetem (ma Szent István Egyetem) Gépészmérnöki karán szerzett diplomát. Ezután a Számalknál rendszerszervezői diplomát, majd Budapesti Műszaki Egyetemen Gazdaság mérnöki diplomát. Munkája során folyamatosan képezte magát Minszkben, Londonban, USA-ban.
Szakmai tevékenysége a vállalatok rendszerszervezésére, irányítására és a folyamatok szabályzására összpontosult.
Jelenleg is a termelés hatékonyságnövelésének és a logisztikai rendszerek elméleti és gyakorlati megoldásainak elismert szakavatott művelője
.


Nemes Gyula

Tanulmányait a Bajai Vízgazdálkodási Főiskola, majd a Budapesti Műszaki Egyetem Építőmérnöki karán végezte 1979-ben okleveles mérnökként.
Munkahelye: KEVITERV AKVA Mérnöki Vállalkozási Kft. (Szolnok)
Beosztása: vezető tervező, létesítmény főmérnök.
Munkái során részt vett többek között regionális hulladéklerakók megvalósításához készülő előzetes és részletes környezeti hatásvizsgálatok, megvalósíthatósági tanulmányok, engedélyes és kiviteli tervek, konkrét megvalósítás lebonyolításában, ISPA pályázatok elkészítésében (Jászsági Dél Hevesi Regionális Hulladéklerakó, Szeged Regionális Hulladéklerakó, Szolnok Regionális Hulladéklerakó, Orosháza és térsége regionális Hulladéklerakó) tervezésében.


Németh János

Pánczél Zoltán

1973-ban a Budapesti Műszaki Egyetemen megszerzett közlekedésmérnöki diploma után a mai Széchenyi István Egyetem jogelődjénél a Közlekedési és Távközlési Főiskolán oktatóként kezdett dolgozni, mely mind a mai napig tart. Az első időkben áruelosztó nagyraktárak logisztikai szempontú tervezésével és az áruelosztási folyamatok irányítástechnikai kérdéseivel foglalkozott, és doktori értekezésének a témája is ez volt. Később a szállított árukat érő igénybevételek vizsgálata és a szállítási csomagolások tervezési problémái képezték szakterületének súlyponti részét. Nevéhez fűződik a Széchenyi István Egyetemen ma is működő nemzetközi hírű csomagolásvizsgáló laboratórium megalapítása, és az erre alapozott szállítási- csomagolástervező mérnök szakirány bevezetése a felsőoktatásban.


Pető Ernő
1967. óta dolgozik a szakma különböző területein. Az építőiparban kezdett, majd különböző belföldi szállítási területen szerzett gyakorlatot követően 20 évet dolgozott a Hungarocamionnál, ahol a szállítmányozás liberalizációjának kezdetén, 1988-ban alapító igazgatója lett a Hungarocargonak. Ezt követően a Raabersped-nél, a Masped-nél és a MOL-nál töltött be különböző vezetői beosztásokat. Számos munkahelyén az operatív tevékenységek mellett feladatai közé tartozott új tevékenységek beindítása, új társaságok alapítása, működésük, szervezetük kialakítása.
2001-től a Rotterdami Kikötő magyarországi képviselője, 2006-tól a Közép- és Délkelet európai igazgatója.


Rixer Attila

Okleveles gépészmérnök (1968), közlekedési gazdasági mérnök (1976), közlekedési menedzser (1996), közgazdasági tudomány kandidátusa (1991), Ph D (1999).
Munkahelyei: MÁV Rt. (1968-1974),
Széchenyi István Közlekedési és Távközlési Műszaki Főiskola (1974-1988),
Vasúti Tudományos Kutató Intézet / MÁV Rt. Fejlesztési és Kísérleti Intézet (1988-
2000),
Széchenyi István Főiskola / Egyetem (2000-től).
Főbb kutatási területei: közlekedési szolgáltatások minősége, közlekedési stratégiatervezés, EU-csatlakozás.
Főbb oktatási területei: szervezéstan, vasútgazdaságtan, minőségügy


Sánta Sándor

Okleveles agrármérnök (1996, GATE), Felsőfokú logisztikus (1996, Magyar Logisztikai Egyesület), Okleveles gazdasági mérnök (1997, GATE). PhD tanulmányait jelenleg végzi a Szent István Egyetem Makroökonómia és menedzsment programján, ahol témája az Efficient Consumer Response. Szakmai pályafutását termeléstervezőként kezdte a Phylaxia-Sanofi Oltóanyagtermelő Rt.-nél, majd ezt követően került a Stollwerck Budapest Kft.-hez. Itt először a termeléstervezési- és anyaggazdálkodási osztályt vezette, majd logisztikai vezető lett, s ezt követően pedig fokozatosan kialakította a Supply Chain Management-et, mely területnek jelenleg az igazgatója.


Szilágyi Ildikó

1991-ben kezdett a Zamat kávé és Kekszgyár a mai Nestlé Hungária kft jogelődjének készáruraktárában beszerzési logisztikával foglalkozni.
Kereskedelmi menedzser szakon végzett, s az ez által szerzett ismereteket sikerült munkája révén a logisztikával összehangolni, összekapcsolni.
1995-től mint üzletvezető helyezkedett el a kiskereskedelemben, majd 1997-ben csatlakozott a Tesco Global Áruházak Rt Disztribúciós csapatához mint menedzser asszisztens.
2000 év szeptemberétől belső pályázat útján tölti be jelenlegi pozícióját, melynek fő tevékenysége a Tesco Global Áruházak Rt cross docking szolgáltatásának bevezetése, gyakorlati rendszerének megvalósítása, folyamatos bővítése.


Szirmay Tamás

Okleveles építészmérnök, okleveles műszaki ellenőr, építésügyi szakértő (58 éves)
Magyar/Budapesti Építész Kamara, a Magyar/Budapesti Mérnök Kamara bejegyzett tagja. (MUT.ÉTE, KTE, HUFMA, MAOSZ,HUNGAROPARK tag)
A Kincstári Vagyonkezelő Szervezet egyik alapítója-, Építési- és Városfejlesztési Minisztérium főmunkatárs- főmérnöke, FIMÜV Műemléki Tervező Osztály kiemelt építészmérnöke, kutató mérnök, tervező.
Különböző egyetemeken szakmai témáiban meghívott előadó, műszaki, tudományos kandidátusi aspirantúráját a Moszkvai Építőipari Egyetem ingatlangazdálkodási és épület fenntartási karán végezte.
Jelenleg a budapesti PARKING Szervező, Fejlesztő és Tanácsadó KFT alapító ügyvezetője 1990-óta. Az utóbbi időben a cég működését kiterjesztette az egységes parkolás gazdálkodási rendszer megteremtése, valamint a parkolással összefüggő informatikai, telematikai és virtuális parkolási tevékenység irányában is.


Szirányi Ákos

A Budapesti Műszaki Egyetem Közlekedésmérnöki Karán 1979-ben közlekedésmérnöki oklevelet szerzett. Az elmúlt évtizedekben nemzetközi és belföldi közúti árufuvarozással,  szállítmányozással, logisztikai informatikával és logisztika oktatással foglalkozott. 2011-óta szabadúszó egyéni vállalkozóként közlekedési-logisztikai tanácsadással, szakértéssel, honlap (és blog) kezeléssel foglalkozik, többnyire projektmunkák keretében. A Magyar Logisztikai Egyesület bajai területi képviselője és szegedi blogjának a szerkesztője (http://mleszeged.blogspot.com). Szakképzettségei, szakértői engedélyei, referenciái, szakmai szervezeti tagságai stb. részletesen megtalálhatók a http://lis.hu/t/sza/xing.html címen.


Talyigás Judit

Budapesti Műszaki Egyetem Villamosmérnöki Kar 1972
Budapesti Műszaki Egyetem Villamosmérnöki Kar szervező szakmérnök 1976
Közgazdaságtudományi Egyetem Politologia 1976
A " Minőségbiztosítás és számítógépes termelés irányítás " Veszprém 19998
Minőségbiztosításról Iskolaigazgatóknak Budapest 2000
Tézisek az információs társadalomról Budapest 2000
Az elektronikus kereskedelem Budapest 2000 című könyvek társszerzője
Számos szakcikk és konferencia szerzője
Jelenleg a Magyar POsta RT Postai Elektronikus Piacterek Programigagatója


Teravágimov Zsolt

Teravágimov Zsolt: 33 éves, nős. Alapvégzettségére nézve történelem-földrajz szakos tanár, melyet több fázisban projektvezetési ismeretekkel bővít 1995 és 1998 között, majd informatikai menedzser másoddiplomát szerez a Budapesti Közgazdasági Egyetem Vezetőképző Intézetében (2000). Szakmai tapasztalatát a Geometria Térinformatikai Rendszerház Kft. projekt- és osztályvezetőjeként alapozza meg. 1999-től a Unitis Rendszerház Rt. munkatársa, melynek Létesítménygazdálkodási (Facility Management) üzletágát. 2000 óta vezeti.


Thummerer Péter

Tanulmányok:
Budapesti Gazdasági Főiskola , Külkereskedelmi Főiskolai Kar, Külgazdasági Szak, Nemzetközi Vállalkozások Szakirány, okleveles közgazdász (1997-2001)
KLTE Debrecen, Angol nyelvtanár (1992-1995)
Petrik Lajos Vegyipari Szakközépiskola (5 éves képzés) (1984-1989)
Szakmai tapasztalatok:
Kasolvenzia Kft.: ügyvezető igazgató (2003. szeptember-
Kasolvenzia Kft.: értékesítési vezető (2003.február-szeptember)
- az értékesítési stratégia kidolgozása és megvalósítása
- az értékesítési csapat felépítése, képzése
Intrum Justitia Kft.: kereskedelmi vezető (1999-2003)
- kereskedelmi és nemzetközi üzletág kiépítése, fejlesztése
- értékesítési csapat irányítása, fejlesztése
Dun&Bradstreet Hungária Kft.: Account Manager(1996-1999)
- ügyfélkör bővítése, kapcsolattartás meglévő megbízókkal
- céginformációs ajánlatok elkészítése, szerződéskötés
Nyelvek:
Angol felsőfok
Német középfok


Dr. Tánczos Lászlóné

1967-ben szerezte közlekedésmérnöki diplomáját a BME Közlekedésmérnöki Karán, majd matematikai és számítástechnikai szakmérnöki tanulmányokat végzett. 1974-ben egyetemi doktor, 1985-ben a műszaki tudomány kandidátusa. 2000-ben védte meg tudományok doktora értekezését a Magyar Tudományos Akadémián. 1967 óta a BME Közlekedésgazdasági dolgozója. A Tanszék vezetői teendőit 1994 óta látja el. 1995-ben habilitált, majd kinevezték egyetemi tanárrá. 1998-ban elnyerte a Széchenyi ösztöndíjat, és szintén 1998-ban megosztott Széchenyi díjjal tüntették ki.

Tevékenyen részt vesz a hazai és a nemzetközi tudományos életben 1991 óta az ECMT szakértője. Az EU Energia és Közlekedés Bizottságának meghívására részt vesz kutatási projekt pályázatok értékelésében. 2000-ben három évre az EU számára kutatási témákat ajánló Külső Tanácsadói Csoport tagjává választották. A BME Közlekedésmérnöki Kar Doktori és Habilitációs Bizottságának titkára, és a Közgazdasági Kar hasonló bizottságának tagja. 1986-89-ig az MTA Rendszertechnikai Bizottságának tagja, 1991-től a Közlekedéstudományi Bizottság titkára, 1997-99-ig a Logisztikai Albizottság elnökhelyettese, 2000-től tagja. Kandidátusi címe megszerzése óta mintegy 50 rangos publikációja jelent meg, illetve került konf