A versenyben a technológiai háttér és az okosmarketing

Időpont: 2018. április 05. , Helyszín: Budapest, The Experience Center (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)

 

Az online értékesítés már győzött. Igazán csak a fizikailag is megélt ügyfélélmény megteremtésének terén van kihívás elé állítva. A mesterségesen teremtett valóság technológiái már képesek az interaktív ruhapróbákra, a drónok gyorsabbak, mint a futárok. 2018 az értékesítési csatornák összeolvadásának, a mobileszközök térnyerésének és a fizetési megoldások egyszerűsödésének éve lesz.  

A webáruházak üzemeltetőire nehézségek is várnak a GDPR, az új EU-adatvédelmi rendelet életbe lépésével. Az új technológiák, a logisztikai, ügyviteli, informatikai háttér folyamatos fejlesztésre szorul. A webáruházak egymás közötti versenye lényegében a technológiai és marketingverseny színterén folytatódik tovább.

A konferencia részvételi díja Early bird kedvezménnyel 16 000 Ft+áfa helyett 14 000 Ft+áfa. – a kedvezmény érvényessége a rendezvény honlapján ellenőrizhető.

 

További információ, részletes program, regisztráció