Több mint 100 milliós befektetéssel nemzetközi piacokra lépett a SOL-ONE

Budapest, 2017. december 20. – Átlagosan naponta 20 ezer liter levegőt lélegzünk be, de kevesen tudják, hogy a beltéri levegő általában szennyezettebb, mint a szabadban. Ráadásul időnk mintegy 90%-át a négy fal között töltjük. A magyar SOL-ONE erre a problémára kínál megoldást egy exkluzív dizájnnal bíró, okostelefonnal irányítható levegőminőség javító eszközzel. A startup nemrégiben több mint 100 millió forint befektetést kapott, a közelmúltban megállapodott egy németországi viszonteladóval, illetve megjelent jelentős bemutatótermekben.

Egyre nagyobb a külföldi érdeklődés a magyar fejlesztésű prémium kategóriás okosotthon eszköz, a SOL-ONE iránt. A beltéri levegőminőség javítók „Apple-je”2016-ban egy nemzetközi közösségi finanszírozási kampány keretében lépett piacra. Azóta elindult a sorozatgyártás és nemrégiben több mint 100 millió forintos befektetést kapott a startup, a főként egészségügyi területen aktív Septem Lute Kft-től.

A tőkeinjekciónak köszönhetően elindult a nemzetközi építkezés: a gyártó cég több külföldi bemutatón és szakmai kiállításon is részt vett a közelmúltban, valamint egyedüli magyar cégként bekerült több külföldi prémium kategóriás lakberendezési referencia üzletbe és bemutató terembe, többek között a Fancy (www.fancy.com), a B8TA (www.b8ta.com/soluxury) vagy a TrueForm (www.trueform.io) egységeibe.

 

Rangos elismerések Hong Kongban

A SOL-ONE egyik fő piaca a Távol-Kelet. A közel múltban a cég meghívással részt vehetett a Global Sources nevű technológiai startup kiállításon. Az eseményen a magyar fejlesztés több rangos elismerést kapott, egyrészt elnyerte a kiállítási díjat (Analyst Choice), másrészt 500 meghívott közül bejutott abba az ötbe, amelyek nemzetközi befektetők előtt prezentálhattak, valamint a cég a termékdizájnért elnyerte a Best Design Award-ot is.

A megjelenés üzleti sikert is hozott, hiszen a közelmúltban egy hamburgi központú viszonteladóval sikerült leszerződni, mely Észak-Németországban és Dél-Skandináviában szállít termékeket prémium kategóriás lakberendezési üzletekbe.

 „A SOL-ONE okosotthon eszköz prémium alapanyagokból készül és amellett, hogy tisztítja a levegőt, illatosít, ionizál és fényterápiás funkcióval is bír, ráadásul okostelefon applikációval irányítható. A készülék jótékony hatása segíti a szervezet regenerálódását, illetve az egészségmegőrzést. Középtávú célunk további nemzetközi piacok meghódítása, illetve a termék továbbfejlesztése” – hívta fel a figyelmet Robert Somogyi, a SOL marketing- és értékesítési vezetője.

###

További információ a termékről: https://solsmarthome.com/

További sajtóinformáció:

Hanyecz Imre

06 (70) 273 5655

hello@solsmarthome.com