A MagyarBrands Gálán az MLE is díjat vehetett át

A MagyarBrands már 15 éve díjazza a kiváló magyar vonatkozású márkákat, ez idő alatt pedig Magyarország egyik legismertebb és elismertebb ilyen jellegű elismerésévé vált. A legfrissebb kitüntetettek sora már korábban ismerté vált, azonban a 2025. március 27-én Budapesten megrendezésre került MagyarBrands Gálán díjakat is átvehettek a márkák, köztük a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) is.

A kiváló magyar vonatkozású márkák elismerése a MagyarBrands célja már másfél évtizede. A program azokat a brandeket díjazza, amelyek valóban megérdemelték a fogyasztók és üzleti partnerek bizalmát. Az elmúlt 15 év során az elismerés bebizonyította, hogy a díj aktív segítséget jelent a fogyasztóknak, valamint az ügyfeleknek. A MagyarBrands elismerést kiérdemlő márkák ugyanis kiemelkedő teljesítménnyel, megbízhatósággal, erős márkával és ahhoz tartozó kommunikációval rendelkeznek. Ez a rangos elismerés 2024-ben is kiemelte azokat a vállalatokat, amelyek évről évre kiváló teljesítményt nyújtanak, és amelyeket szakmai bizottságok is érdemesnek találtak a díjra. Az oklevelek átadására már korábban sor került, de a 2025. március 27-én Budapesten megrendezésre került MagyarBrands Gálán díjakat is átvehettek a márkák.

 

Egyedi élmények és fenntarthatóság a díjátadó gála programjában

A sakkban a győzelem kulcsa a jól átgondolt, precíz lépések sorozata, míg az üzleti világban a siker titka a megfelelő stratégia, az összhang és a csapatmunka. Egyedül a bátor döntések vagy egy karizmatikus vezető nem elegendőek – a valódi eredményeket egy erős, összetartó csapat munkája hozza el. A MagyarBrands Program idei díjátadó rendezvénye éppen ezt az összefogást és kooperációt hangsúlyozta, ami alapja lehet a sikeres márkáknak. A rendezvény nyitányaként Virágh Miklós, a KantárMédia ügyvezetője tartott médiapiaci elemzést, amely kiemelte, hogy a márkák számára milyen előnyt jelenthet a fenntarthatóságra épülő üzenetek megfogalmazása a reklámjaikban. A díjátadót egy különleges, Munkácsy Mihály festőművész munkásságát megidéző műsorszám követett, amelyben vizuális élmények és zenei ritmusok ötvöződtek. A program célja volt, hogy a közönséget egy nem mindennapi élménnyel kápráztassák el, amely során a különböző művészi és zene élmények összefonódásának lehetőségeit szemléltették.

 

MagyarBrands díjat vehetett át a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) is

Az impozáns esemény folytatásaként valamivel több mint 60 magyar vonatkozású márka vehette át a MagyarBrands elismerést. A díjazott brandek átlagos ismertsége 2024-ben meghaladta a 71%-ot, kedveltségük pedig több mint 85%-ot ért el, ami világosan tükrözi a magyar fogyasztók elköteleződését a hazai termékek és szolgáltatások iránt. A B2B és B2C piacon mozgó márkák teljesítménye is kiemelkedett, mivel a 2024-es MagyarBrands díjas vállalatok megbízhatósági mutatója meghaladta a 94%-ot. Ez a magas eredmény a pénzügyi stabilitásra egyaránt utal, amely kulcsfontosságú a márkák hosszú távú sikeréhez. A MagyarBrands Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában elnyert díjakat Lakatos Zsófia, a MagyarBrands Bizottság és a Magyar PR Szövetség (MPRSZ) örökös tagja adta át. Ilyen elismerésben részesült a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) is, amely egyedüli logisztikai szakmai szervezetként vehette át a díjat. A MagyarBrands Gálán a Magyar Logisztikai Egyesületet Dr. Doór Zoltán, a szakmai szervezet elnöke és Károly Róbert, az MLE kommunikációs és PR-vezető partnere képviselte.

Fotók: MLE/KRPR.hu & MagyarBrands & @tothbalazsphoto