A 2020 januárjában megrendezett HR előadás nagy sikerére való tekintettel, a Magyar Logisztikai Egyesület létrehozta a Logisztikai HR Benchmarking Klubot, ahol az előadó minden alkalommal interaktív módon körbejárja az éppen aktuálisan felmerülő témaköröket, problémákat, ezúttal a koronavírus okozta megváltozott munkarend körül felmerülő kérdéseket taglalja.
- Time managment
- Virtuális csapat irányítás
- Motiváció fenntartása és hatékonyság
- Kommunikáció a home office alatt
- Rugalmas munkaidő szervezés
Időpont: 2020. május 11. (hétfő) 14 óra
Előadó: Rozman Richard cégtulajdonos – Ontime Kft., HR szakember (Philips, AUDI).
Eseményünkre szeretettel várjuk a munkaadókat, a cégvezetőket, a vállalati HR szakembereket, valamint a munkavállalói oldal képviselőit, a szakszervezeti küldötteket, szakújságírókat illetve minden kedves érdeklődőt, aki érintett vagy elkötelezett e téma iránt.
A jelenleg kialakult helyzet a munkaadót és a munkavállalót is komoly kihívások elé állítja. Megváltozott a munkaidő keret, csökkentek a bérek, mindkét oldalnak alkalmazkodni kell ehhez a helyzethez, amiről jelenleg senki sem tudja megmondani meddig tart.
Az eseményen a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Szeretettel várunk minden kedves érdeklődőt!