A 2020 januárjában megrendezett HR előadás nagy sikerére való tekintettel, a Magyar Logisztikai Egyesület létrehozta a Logisztikai HR Benchmarking Klubot, ahol az előadó minden alkalommal interaktív módon körbejárja az éppen aktuálisan felmerülő témaköröket, problémákat, ezúttal a koronavírus okozta megváltozott munkarend körül felmerülő kérdéseket taglalja.

 

  • Time managment
  • Virtuális csapat irányítás
  • Motiváció fenntartása és hatékonyság
  • Kommunikáció a home office alatt
  • Rugalmas munkaidő szervezés

 

Időpont: 2020. május 11. (hétfő) 14 óra

Előadó: Rozman Richard cégtulajdonos – Ontime Kft., HR szakember (Philips, AUDI).

Eseményünkre szeretettel várjuk a munkaadókat, a cégvezetőket, a vállalati HR szakembereket, valamint a munkavállalói oldal képviselőit, a szakszervezeti küldötteket, szakújságírókat illetve minden kedves érdeklődőt, aki érintett vagy elkötelezett e téma iránt.

A jelenleg kialakult helyzet a munkaadót és a munkavállalót is komoly kihívások elé állítja. Megváltozott a munkaidő keret, csökkentek a bérek, mindkét oldalnak alkalmazkodni kell ehhez a helyzethez, amiről jelenleg senki sem tudja megmondani meddig tart.

Az eseményen a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

Szeretettel várunk minden kedves érdeklődőt!